Διαδικτυακά συνέδρια

Bilalis travel agency, conferences and hybrid events, [email protected], www.bta.gr

Οι ραγδαίες υγειονομικές εξελίξεις του τελευταίου χρόνου έχουν δημιουργήσει ανατροπές και νέες απαιτήσεις στην  παροχή τουριστικών και συνεδριακών υπηρεσιών.

Ειδικότερα στο συνεδριακό κλάδο,οι απαιτήσεις αυτές οδηγούν στην ταχύτερη τεχνολογική του εξέλιξη,η οποία θα δώσει τη δυνατότητα παροχής υπηρεσιών υψηλού επιπέδου κάτω από μία άλλη λογική που δεν θα υστερεί σε αποτελεσματικότητα από αυτή των περασμένων ετών.

Η ευρύτητα των δυνατοτήτων της τεχνολογίας μπορεί να δώσει υψηλότατη ευελιξία σε όλο το συνεδριακό προιόν.
Συνεπώς η χρήση της θα παραμείνει, έστω και συμπληρωματικά,και αφού παρέλθει η  πανδημία του Covid19.

Tα Hybrid events, Digital congresses και Digital expos είναι υπηρεσίες για τις οποίες θα αυξάνεται η ζήτηση , στο άμεσο μέλλον.

Σχετικά με την δημιουργία των Hybrid Events και Digital Expos

Υπάρχουν δύο κατευθύνσεις:

  1. Η τοποθέτηση, έλεγχος και επισκεψιμότητα ενός ψηφιακού event στο web (εγγραφές, επισκέψεις, εικονική περιήγηση, πληροφορίες, παρακολούθηση κλπ)
  2. Η ροή των μεταδόσεων (ομιλίες, πάνελ, έναρξη, συμμετέχοντες κλπ κλπ)

Σχετικά με το περιβάλλον web

Προκειμένου να δημιουργηθεί ενας ψηφιακός χώρος επισκέψεων (digital hall) με τοποθετήσεις “ψηφιακών περιπτέρων” χορηγών γίνεται κωδικοποίηση των παρακάτω: 

  1. Σχεδιασμός,  και προγραμματισμός στην σελίδα ή υποσελίδα (web site) με βάση τις απαιτήσεις που θα υπάρχουν, ώστε να μείνουν απόλυτα ευχαριστημένοι οι χορηγοί.
  2. Μπορεί να υπάρχει ενα περιβάλλον ψηφιακής εισόδου, για να γίνεται μια εγγραφή των χρηστών – επισκεπτών. Ακολούθως θα μπαίνουν σε έναν επόμενο χώρο περιήγησης που θα έχει:
    • Οθόνη live μετάδοσης των event
    • Chat για πιθανές ερωτήσεις
    • banner παραπομπής στο αναλυτικό πρόγραμμα
    • banner χορηγών με link
  3. Κάθε χορηγός θα έχει τον δικό του ψηφιακό χώρο ή υποσελίδα, οπου θα είναι συγκεντρωμένες όλες οι πληροφορίες που θέλει, ακόμη και videos παρουσίασης του. Εφόσον ο χορηγός το υποστηρίζει, μπορεί να υπάρχει online συζήτηση (video κλήση) με οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο σε ώρες που θα ορίζει το ψηφιακό του περίπτερο.
  4. Tοποθετηση των κώδικων μεταδόσεων (embed iframe ή link) εκεί που θα έχουν σχεδιαστεί τα παράθυρα μετάδοσης (ψηφιακές οθόνες). Πάνω στην οθόνη μετάδοσης, μπορούμε να προσαρμόσουμε βασικούς χορηγούς (όχι πολλούς και γίνει χάος).
  5. Τα link μετάδοσης να μπορούν να ενσωματωθούν σε οποιαδήποτε web page, portal κλπ.
  6. Κατά τη διάρκεια της μετάδοσης (αρχή, μεταξύ session, τέλος) να υπάρχει δυνατότητα video spot (tvc) των χορηγών σας.
  7. Δημιουργία διαφημιστικού σποτ που θα προαναγγέλει το γεγονός και θα αναφέρει και τους χορηγούς, το οποίο θα μπορεί να σταλεί παντού, μαζί με το newsletter προαναγγελίας της εκδήλωσης.